Za jakou inovací budeš stát ty?

Pojďme společně tvořit nové cesty a produkty. Pro svět a život zítřka.

Úspěch má vždy mnoho otců.

SkunkWorks navazuje na tradici Lockheed Martin ze 30 let a označuje relativně malou a volně strukturovanou skupinou lidí, kteří zkoumají a vyvíjejí projekt především kvůli radikální inovaci. A to jsme přesně my. Máme na háku sešněrovaná korporátní pravidla a nevadí nám dělat si z toho srandu. Důležité pro nás je co děláme a jak to děláme. Jsme tu všichni inženýři, kteří hledají nové způsoby a jsou iniciativní. Zkouší vtipná a netradiční řešení. Umí se porvat s problémem garážovým a trochu i kutilským způsobem. Vegas Solution představuje nový způsob uchopení vývojového oddělení, protože jsme jí oprostili od všeho, co není důležité.

Vegas Solution je malé R&D. Máme svojí kulturu. Svoje vývojové nástroje. Svůj styl programování i psaní dokumentace. Rozhodujeme se sami, což přináší flexibilitu malé rodinné firmy, ale zároveň možnost si důkladně osahat velké projekty.

Vegas Solution je místo, kde jednotlivec znamená všechno. Každému kolegovi dávám stejnou pravomoc jakou disponuji já. Sejnou odpovědnost a stejnou zásluhu na úspěchu. Tohle R&D je jiné. Je výjimečné.

SkunkWork Commander-in-chief,
Náčelník Apačů, sportovní hráč domina,
nositel plaveckého diplomu delfín
a zkušený jezdec na zebrách Tomáš Záruba

Aktuální volné pozice:

Java programátor

Co budeš u nás dělat?

V Java, respektive v PlayFrameworku jsme si vybudovali velmi solidní backendový základ, na kterém stavíme jednotlivé experimentální produkty. Tvým úkolem je nám s tím pomoci. Tvořit nové funkcionality a ladit stávající.

Náplň práce

  • Rozvíjet náš SkunkWork stack, na kterém programujeme jednotlivé experimenty. Základem je Java. V Jave máme řízení nabíjecích stanic, práci s daty z elektroměrů. Řízení energetické sítě nebo management našeho hardwaru. Různé instance a nástavby společné knihovny, kterou sdílíme skrze git. Buildíme kolegům jejich C++ projekty a doručujeme firmware v rámci hromadných aktualizací do hardware.

  • Některá vlákna máme blokující - umět je tedy přepsat. Respektive navrhnout novou Core funkcionalitu našeho frameworku, aby méně schopní mohli multi-vláknové operace používat bez zbytečných problémů. Respektujeme bez výjimek rozdělení tříd na controllery, modely servisy, utlity atd. 5 minutové školení a jsi jako ryba ve vodě.

  • Naše servery bohužel neumíme pouštět paralelně tak, aby pracovaly na jednom problému. Aktuálně máme vždy všechno topologií hvězda. Což není nejbezpečnější. Proto hledáme někoho, kdo navrhne řešení a zrealizuje ho.

  • Novou abstraktní vrstvu pro ošetření přístupu k datům. Máme implementované role. Ale je to trochu málo.

  • Dělat hromadu jiných věcí, které se složitě popisují. Od obsluhy 3D tiskárny, až po vymýšlení jak to vyrobíme. Jsme jeden tým.

Co od tebe očekáváme

  • Javu milovat tělem i duší. Skrytě a náznaky umět urážet lidi co píšou v C++, že se zasekli v době kamenný.

  • Umět se vyrovnat s fádním zadáním problému a k řešení si dojít sám. Mít vášeň. Nerd status v krvi. Chuť tvořit, ne jen si to u nás odkroutit.

  • Umět nebo mít chuť trochu pochopit Kubernates, nebo najít externistu a s ním posunout náš stack zase trochu vpřed.

  • Být kutil. Občas nebudeš programovat, ale něco vyrábět, vymýšlet a pomáhat všude jinde když realizujeme nápady. Každý z nás musí umět být víc než jen programátor.

  • Alespoň pasivní znalost angličtiny (čtení tech. dokumentace)

Náš Stack

Java - PlayFramework
Vedoucí skupiny respektive Vegy je autorem drtivé většiny backandu. Je to pedant, takže je vše perfektně utříděné. Jak sám říká. "Je to tak dokonalé až to není hezké." Perfektně pojmenované. Dostatečně ale nikoliv zbytečně, řešené abstrakcí. Kód je ukecanější, ale proto se dobře chápe. Občas se na něm můžou podílet junioři a těm to dělá radost. Investovali jsme dost času do psaní různých anotací a podpůrných scriptů, které zpříjemnili a zrychlili programování.

Docker, Gitlab
Před lety jsme ho nastavili a od té doby na něj nikdo nesáhl. Pořád funguje. A z gitu jsme snad nikdy nepotřebovali víc, než co nabízí tlačítka v InteliJ.

Kubernates
Když uděláš commit do mastra, automaticky se zbuildí, otestuje a nasadí všem zákazníkům do produkce. O to se stará Kubernates. Je napojený přímo na Gitlab. Ten máme protože je zdarma.... a protože Microsoft koupil Github.

DigitalOcean
Tam máme veškerý cloud. Je to jednoduché, přehledné a startup style produkt bez bullshit funkcí stylu Azure za rozumný peníz.

MongoDB
I když máme klasický Postgres, vytvořili jsme abstraktní funkce v rámci léty budovaného frameworku, které nám objektově umožňují pracovat s oběma databázemi. Momentálně aktivněji využíváme MongoDB protože vytváříme nové relace tak rychle, že by nebylo možné je pohodlně zanášet do relační databáze. Práce je díky abstrakci tak jednoduchá, až to trochu degraduje nároky na seniorní vývojáře.

Swagger
Abychom nemuseli psát dokumentaci pro frontend. Používáme značně vylepšený Swagger parser, který přepíše naše modely na Json včetně chybových hlášek, filtrů, omezení přístupů atd. Každý export  sám sebe kontroluje na možné konflikty a odchylky od způsobu zápisu.

Angular
Náš frontend je celý v angularu. Ale abychom to měli jednoduché, jsme autoři jedné Swagger anotační knihovny, která umí Javu přepsat do frondendu. Je to to trochu magic. Ale funguje to bez problémů už 2 roky.

detailymám zájem

Embedded programátor

Co budeš u nás dělat?

Vyvíjet software a firmware embedded systémy (zákaznické aplikace, interní ekosystémy, knihovny). Vyvíjet software a firmware embedded systémy (zákaznické aplikace, interní ekosystémy, knihovny).

Náplň práce

  • Vyvíjet software a firmware embedded systémy (zákaznické aplikace, interní ekosystémy, knihovny)

  • Podílet se na směřování celého vývoje software a firmware a navrhovat a implementovat nová programová řešení

  • Spolupracovat na osazování, oživování, testování a měření prototypů a definování návrhů a jejich změny a vylepšení

  • Vytvoření koncepce vyvíjeného software i s ohledem na vývoj hardware podle požadavků zákazníka

  • Tvorba dokumentace

Co od tebe očekáváme

  • VŠ vzdělání elektrotechnického/IT směru, případně SŠ vzdělání s adekvátními zkušenostmi s vývojem SW/FW (minimálně 3 roky)

  • Znalost programování v C/C++

  • Zkušenosti s vývojem SW/FW jednočipových mikroprocesorů

  • Orientace v oblasti elektroniky
    (základní obvodová zapojení a elektronické komponenty)

  • Alespoň pasivní znalost angličtiny (čtení tech. dokumentace)

detailymám zájem

Embedded
HW vývojář

Co budeš u nás dělat?

Navrhovat hardware digitálních i analogových částí elektronických zařízení, tvořit schémata a vybírat komponenty. Aktivně se budeš podílet a ovlivňovat výslednou podobu a způsob fungování produktů a technologických řešení pro naše klienty i zcela nové projekty.

Náplň práce

  • Navrhovat hardware digitálních i analogových částí elektronických zařízení, tvořit schémata a vybírat komponenty.

  • Aktivně se budeš podílet a ovlivňovat výslednou podobu a způsob fungování produktů a technologických řešení pro naše

  • Návrh desek plošných spojů, osazování, oživování, testování a měření prototypů. Občas programování mikroprocesorů.

  • Vytváření koncepce vyvíjeného hardware i s ohledem na vývoj software podle požadavků zákazníka.

  • Spolupráce na mechanické konstrukci zařízení a příprava výrobní dokumentace.

Co od tebe očekáváme

  • VŠ vzdělání elektrotechnického směru, případně SŠ vzdělání s adekvátními zkušenostmi s vývojem HW (minimálně 3 roky).

  • Zkušenost s návrhem elektronických obvodů (schéma a PCB) a orientaci v základních obvodových zapojeních a elektronických komponentech. Znalost a schopnost práce s laboratorními přístroji a ručním pájením bude rozhodně výhodou.

  • Základní znalost programování v C/C++

  • Zkušenosti s vývojem FW jednočipových mikroprocesorů (výhodou ARM STM)

  • Alespoň pasivní znalost angličtiny (čtení tech. dokumentace)

detailymám zájem

Embedded programátor

Co budeš u nás dělat?

Vyvíjet software a firmware embedded systémy (zákaznické aplikace, interní ekosystémy, knihovny). Vyvíjet software a firmware embedded systémy (zákaznické aplikace, interní ekosystémy, knihovny).

Náplň práce

  • Vyvíjet software a firmware embedded systémy (zákaznické aplikace, interní ekosystémy, knihovny)

  • Podílet se na směřování celého vývoje software a firmware a navrhovat a implementovat nová programová řešení

  • Spolupracovat na osazování, oživování, testování a měření prototypů a definování návrhů a jejich změny a vylepšení

  • Vytvoření koncepce vyvíjeného software i s ohledem na vývoj hardware podle požadavků zákazníka

  • Tvorba dokumentace

Co od tebe očekáváme

  • VŠ vzdělání elektrotechnického/IT směru, případně SŠ vzdělání s adekvátními zkušenostmi s vývojem SW/FW (minimálně 3 roky)

  • Znalost programování v C/C++

  • Zkušenosti s vývojem SW/FW jednočipových mikroprocesorů

  • Orientace v oblasti elektroniky
    (základní obvodová zapojení a elektronické komponenty)

  • Alespoň pasivní znalost angličtiny (čtení tech. dokumentace)

detailymám zájem

Embedded programátor

Co budeš u nás dělat?

Vyvíjet software a firmware embedded systémy (zákaznické aplikace, interní ekosystémy, knihovny). Vyvíjet software a firmware embedded systémy (zákaznické aplikace, interní ekosystémy, knihovny).

Náplň práce

  • Vyvíjet software a firmware embedded systémy (zákaznické aplikace, interní ekosystémy, knihovny)

  • Podílet se na směřování celého vývoje software a firmware a navrhovat a implementovat nová programová řešení

  • Spolupracovat na osazování, oživování, testování a měření prototypů a definování návrhů a jejich změny a vylepšení

  • Vytvoření koncepce vyvíjeného software i s ohledem na vývoj hardware podle požadavků zákazníka

  • Tvorba dokumentace

Co od tebe očekáváme

  • VŠ vzdělání elektrotechnického/IT směru, případně SŠ vzdělání s adekvátními zkušenostmi s vývojem SW/FW (minimálně 3 roky)

  • Znalost programování v C/C++

  • Zkušenosti s vývojem SW/FW jednočipových mikroprocesorů

  • Orientace v oblasti elektroniky
    (základní obvodová zapojení a elektronické komponenty)

  • Alespoň pasivní znalost angličtiny (čtení tech. dokumentace)

detailymám zájem

S kým budeš pracovat

Celkově je nás v týmu devět. A to je takové nijaké číslo bez významu. Zato 10 nebo 11 vnímáme a chápeme daleko lépe. Prostě jim nějak lépe rozumíme. :-)
Takže bychom do týmu rádi nabrali alespoň jednoho ale spíše dva nebo tři lidi.Určitě nám proto pošli svůj životopis, moc rádi se na něj koukneme!

A aby sis mohl udělat lepší představu o tom, co jsme vlastně za lidi, tak zde se můžeš seznámit s trojicí našich důležitých mužů.
Tomáš Záruba
šéf & programátor

Mám tady u jména napsané šéf a jako jo, jsem šéf, ale nebojím se ušpinit si ruce od kódu ani vrtání poliček v kanceláři. Rozhodně si třeba nenechávám vykat. Maximálně tak od cizích lidí, ale ne od kolegů z týmu. Nestojím o poklonkování a formality. Chci hlavně iniciativu a pracovitost. A když tyhle dvě věci u svých lidí vidím, tak není problém se domluvit takřka na čemkoliv.

Proč jsem tým postavil a založil?

Protože jsem chtěl dělat věci po svém a zhmotňovat své nápady. A to se zatím celkem daří.

Viktor
Hardware Designer

Pokud si dovedeš obhájit svůj nápad nebo přístup k řešení, tak ve firmě lze ledacos prosadit a vlastní invencí nebo nápady se podílet na směřování vývoje produktů i firmy jako takové včetně pracovního prostředí. S Tomem jako mým šéfem pracuju už pátým rokem, takže mi věřte, že kdyby to nebyla pravda, tak už jsem dávno odešel někam jinam.

Co mě přivedlo do týmu? ‍

Primárně zajímavé projekty a pak také dobrá poloha kanclu. Nad Muzeum se člověk dostane rychle takřka odkudkoliv.

Vojta
Software Developer

Na práci zde si vážím hlavně toho, že se nehraje na kategorizaci ve smyslu jsi nováček, tak teď budeš dva roky dělat tu nejotravnější práci, do které se nikomu nechce. Demotivace je totiž metla lidstva, nebo minimálně moje, takže jsem rád, že mám možnost rozvíjet svoje schopnosti a znalosti, a že se mi, byť zde pracuju teprve půl roku, důvěřuje.

Co mě přivedlo do týmu? ‍

Budu upřímný. Peníze, které mi na to, že jsem de facto čerstvý absolvent, přijdou velmi pěkné, dostupnost kanceláří a startupová atmosféra. Ne nutně v tomto pořadí.

Yoda
Mistr Yoda

Jsem programátorská komponenta.

Do týmu mě co přivedlo?

Velká vesmírná loď.

Tyrion
Hand of the King

Tyrion se stará o ochranu našich serverů.

Co mě přivedlo do týmu?

Důvěra v projekty TTC Vega.

Homer
Elektrikář

Homer je náš záložní server, který tvrdě pracuje.

Co mě přivedlo do týmu?

Mají koblihy a moc se tu nepředřu.

Jak se k nám dostaneš?

SÍDLO SPOLEČNOSTI:
Vinohradská 25/35
120 00 Praha 2 – Vinohrady

Muzeum do 2 minut
IP Pavlova 5 minut

Italská

Hlavní nádraží